9 savjeta za brzo mršavljenje (1 i 5 su najbolji)

Nutricionista slavnih i poznatih imaju svoje male tajne kako da njihovi klijenti uvijek izgledaju vitko i atraktivno. Kako nekada zvijezde moraju brzo izgubiti tih par kila viška, na raspolaganju su im brojni savjeti kako smršaviti u kratko vrijeme. Izdvajamo vam 9 savjeta nutricionista za brz gubitak viška kila, koje ćete moći primjenjivati u svom domu. Continue reading “9 savjeta za brzo mršavljenje (1 i 5 su najbolji)” »

Tajna za oblikovanje linije

U današnje vrijeme veći dio populacije se bori s prekomjernom težinom. Ako ste među njima sigurno znate koliko je teško dobiti željene rezultate na stomaku, nogama – naročito gornjem dijelu, te pojedinim dijelovima tijela. Koliko god se vi trudili, vaš trud kao da je zanemaren i nepostojeći.

Tu na scenu stupa garcinia cambogia. Ova biljka je proglašena „svetim gralom mršavljenja“ od popularnog američkog doktora – dr. Oza. Sama ova činjenica vam je rekla dovoljno, no mi ćemo vam dokazati zašto ekstrakt ove biljke djeluje kao magični lijek. Continue reading “Tajna za oblikovanje linije” »

Boca za vodu odlična je stvar

Pomalo čudno izgleda kupovina obične boce za vodu? Zapravo da, ako kupujete običnu bocu. Mi nudimo bocu za vodu izrađenu od kvalitetnih materijala, koji ne prenose miris i okus. Korištenjem ove boce nećete osjetiti neugodni miris ustajale vode, a modeli sa filtrom za dodatak voća, biljaka ili leda osigurat će samo one okuse koje Vi želite. Umjesto da kupujete vodu sa raznim okusima, koja zapravo nije čista voda bez šećera i drugih dodataka, naučite sebi pripremiti vodu od pravih okusa svježeg voća ili aromatičnog bilja. Materijali korišteni za izradu naših boca su pažljivo birani i visoke kvalitete. Proces proizvodnje je još jedna stavka koja doprinosi sveukupnoj kvaliteti ovog proizvoda.

Continue reading “Boca za vodu odlična je stvar” »

Vježbe za zadnjicu – koje su najbolje?

Vježbanjem do savršene zadnjice

Dolaskom ljeta, manje i uže odjeće budi se i naša svijest o izgledu. Tek tada vidimo i poneki celulit, i kako nam noge više nisu izvajane, a zadnjica neoblikovana i pomalo mlohava.

Ukoliko želite da opet imate čvrstu i oblikovanu zadnjicu, moraćete da u svoj dnevni red uvedete i koju vježbu. Sljedeća lista sadrži one vježbe za zadnjicu – koje su najbolje.

Continue reading “Vježbe za zadnjicu – koje su najbolje?” »

Početničke greške u teretani

Bez grešaka u teretanu

Odlazak u teretanu među sve one sprave, tegove i mišićave ljude ne bi trebao da vas obeshrabi. Morate da znate da su i oni jednom bili kao i vi, početnici. Ovaj članak će vam pomoći kako da ne pravite početničke greške u teretani.

Jedna od prvih grešaka je ne traženje pomoći. Kada dođete u teretanu, nemojte se stiditi  i ne pitati instruktora kako se koristi neka sprava ili da vam objasni koji je trening najbolji za vas, za vaš cilj zbog kojeg ste došli u teretanu. Morate da znate da je on tu zbog vas, tako da slobodno tražite da vam pomogne. U teretanu dolazite trenirati, a ne da bi impresionirali nekoga, pa nemojte raditi neke vježbe koje vam ne odgovaraju. Isto tako nemojte dizati tegove prevelike težine, prvo zato što niko neće obratiti pažnju na vas, drugo možete se povrijediti jer vaše kosti nisu navikle na toliko opterećenje.

Dok ste u teretani nemojte kopirati druge. Moguće je da osoba do vas duže vježba i ima kondicije, a vi ako budete kopirali njene navike možete samo sebi naškoditi.

Jedna od većih početničkih grešaka je nebriga o higijeni. Obavezno nosite peškir sa sobom, i stavljajte ga na svaku spravu koju koristite. Svoj znoj brišite jer niko ne voli kad ga dočeka vlažna sprava. Poštujte pravila teretane oko čistih patika i odjeće.

Nemojte i vi griješiti u teretani

Tegove i ostale stvari koje koristite u toku vježbanja obavezno vratite na mjesto. Neko se može spotaknuti i ozbiljno povrijediti. To čak možete biti i vi, zato nemojte dozvoliti da učite na svojim greškama sa polomljenim zubima.

Da bi postigli bilo kakve rezultate u teretani morate srediti svoju ishranu. Ako ne znate sami sastaviti plan ishrane, pitajte instruktora da vam ga napiše. Obavezno mu recite svoje dnevne navike, da bi lakše postigli ono što želite.

Uz sve ovo što smo naveli, bitno vam je da se zagrijete prije treniranja. Vježbe izvodite pravilno, jer bi u suprotnom mogli istegnuti koji mišić.

Morate znati da je teretana pravo mjesto gdje možete srediti svoje tijelo na prirodan način. Zato obratite pažnju da li pravite neke od ovih grešaka i promjenite to. Obavezno poštujte pravila teretane, nemojte sebe dovesti u situaciju da vas izbace zbog stvari koje se vama čine sitnice.

Kućna teretana

Do lijepog i oblikovanog tijela u vlastitoj kući

Poneseni nekim negativnim iskustvom sigurno ste par puta razmišljali o tome kako bi bilo imati svoju ličnu teretanu u kući. Međutim to se brzo zaboravi i vi nastavljate vježbati u svojoj lokalnoj teretani čekajući kap koja će preliti čašu. Evo samo par primjera zašto je kućna teretana bolja:

  • Bolja higijena
  • Bez čekanja na sprave
  • Možete trenirati kad god poželite
  • Uštedićete sate koje ćete potrošiti na odlazak do teretane i nazad
  • Kroz koju godinu isplatiće vam se, a vi ćete imati teretanu
  • Nećete imati izgovor za nerad jer su sprave odmah tu

Da bi imali svoju teretanu morate odrediti koje vježbe ćete raditi. To mogu biti vježbe za sticanje mase i snage, kardio trening ili čista rekreacija. Od cilja koji ste sebi postavili zavisi i koje sprave ćete nabaviti.

Imajte i vi svoju kućnu teretanu

Za nabacivanje mase i snage biće vam potrebni tegovi, bučice i šipke. Neka budu podesivi jer ćete veliki broj vježbi moći odraditi sa njima, a zauzimaju malo prostora. Benč klupa je potrebna ako ćete se baviti bodibildingom na duže staze. Kada je budete kupovali, gledajte da bude multifunkcionalna najviše zbog uštede prostora. Ne bi pogriješili ni kad bi uzeli univerzalnu spravu za zgibove i propadanje, a ukoliko nemate mjesta za spravu možete uzeti i sobno vratilo.

Za kardio trening potrebna vam je traka za trčanje, sobni bicikl i još neka sprava od koje ćete se dobro preznojiti kao naprimjer steper ili orbitrek. Ove sprave su vam najbolje za skidanje masnih naslaga i održavanja kondicije.

Sprave za rekreaciju mogu biti kombinacija sprava za kardio i masu. Možete dodati i spravu na kojoj volite vježbati ili loptu za pilates.

Dalje sve zavisi od prostora u kojem ćete praviti teretanu. Ukoliko je prostor manji, dobro se organizujte i isplanirajte gdje će koja sprava stajati. Ofarbajte ga u neku svjetliju boju i dobro osvijetlite da vas privlači i oraspoloži. Na jedan zid možete postaviti ogledala koja će dati efekat veće prostorije, a ujedno ćete moći gledati kako vježbate. Obavezno koristite gumene prostirke ispod sprava da ne bi oštetili pod. Možete staviti i manji frižider u sobu, da uvijek imate svježa pića. Znate i sami da je nabavka ovih sprava skupa, zato dobro obratite pažnju na sam kvalitet i održavanje istih.