Aerobik

Vježbe i zdravlje za vaše tijelo

Kako izvući najviše od kardio vježbi

Kardiovaskularne vježbe su vježbe koje mogu biti lakog, umjerenog ili jačeg intenziteta koji ubrzava otkucaje srca. Postoji nekoliko načina na koji se mogu izvoditi kardiovaskularne vježbe. Standardni načini su preko traka za trčanje, bicikla, eliptičnih trenažera i penjačkog trenažera koji je ujedno i najteži. Osim ovih kardio vježbi, postoje i one koje su jačeg intenziteta.

Vježbe jačeg intenziteta su odlične ukoliko se cilja na gubitak kilograma ili održavanje kilaže.

Continue reading

Aerobik nije samo za žene!

Postoji jedan stereotip u aerobiku, a to je da većina muškaraca smatra da njima nije mjesto vježbajući sa ženama aerobik. Danas postoji mnogo aerobnih programa koji su dizajnirani tako da i muškarci mogu učestvovati u njima. Aerobik je prošao kroz bezbroj transformacija kako bi danas bio takav kakav jeste.

Continue reading

Aerobik za početnike

Jednostavnim savjetima započnite vježbati

Aerobik se odnosi na kardiovaskularne ili kardio vježbe. Kako aerobik ustvari znači kiseonik, tako ovaj tip vježbanja omogućava mišićima da prime kiseonik, da se krvne ćelije uvećaju i da se krvni pritisak smanji. Početnici u aerobiku moraju znati da se aerobik može vježbati regularno svaki dan.

Mnogi ljudi pronalaze kardio vježbe koseći travu u dvorištu ili usisavajući stan, bilo šta što pokreće mišiće i ubrzava rad srca. Ipak većina ljudi ne misli na takvo vježbanje kad pomisli na aerobik, tako da postoji mogućnost tradicionalnog vježbanja na raspolaganju.

Hodanje, Tai Či, preskakanje užeta i plivanje su samo primjeri vježbi koje početnici mogu probati. Ove vježbe mogu imati vrlo mali uticaj, ali i dalje tope kalorije i imaju uticaj na gubitak težine. Intenzitet vježbi se može povećati ako se ubrza tempo, radi više ponavljanja, ili mjesečnom promjenom vježbi. Ukoliko osoba ima neku bolest ili uzima lijekove, obavezno se mora konsultovati sa doktorom prije započinjanja rutine.

Prilikom odabira vježbi savjetuje se da se izaberu samo one u kojima će pojedinac najviše uživati. Predlaže se da se isproba nekoliko vježbi i onda odluči koja najviše odgovara. Vježbanje je za dobrobit života i zdravlja, pa je bolje da pojedinac odabere vježbu do koje mu je stalo nego onu za koju misli da je dobra. Predlaže se izbor vježbi koje se ne moraju plaćati kako bi se testirale nekoliko nedelja. Poslije toga, osoba će znati da li joj odgovara ili ne.

Idealan aerobni trening je onaj na koji će se osoba moći osloniti svakog dana. Kada se ovo spominje onda se misli na onu vježbu koja joj brzo neće dosaditi, kako se to inače zna desiti. Ipak svaka je vježba bolja od nevježbanja.

Aerobik za početnike se mora započeti blagim intenzitetom. Postoji mogućnost da pojedinac koji nije dugo vježbao, da se preforsira i dobije upalu mišića zbog koje mnogi odustaju od daljnjeg vježbanja.

Kako poboljšati izgled zadnjice?

Jednostavnim savjetima do privlačne zadnjice

Osim bujnih i zavodljivih grudi, većina žena želi imati čvrstu i zategnutu zadnjicu. Mnogi znaju da je lijepo zaobljena zadnjica nešto što svaki muškaraca želi da njegova djevojka ima. Nažalost, nemaju sve žene lijepu i zaobljenu zadnjicu kao na primjer, Dženifer Lopez.

Hirurški zahvat nije jedini način da žena da ima zaobljenu zadnjicu. Postoji nekoliko prirodnih načina kako poboljšati izgled zadnjice.

Continue reading

Važnost omega 3 masnih kiselina

Omega 3 masne kiseline su od ključne važnosti za naše zdravlje. Nažalost, ljudsko tijelo ove esencijalne kiseline ne može proizvesti pa je nužno unositi ih putem hrane.
Postoje tri vrste omega 3 masnih kiselina, a to su: EPA (eikosapentaenoična kiselina), DHA (dokosaheksaenoična kiselina), ALA (alfa-linolenska kiselina).

Continue reading

Napravi kod kuće ovaj lijek protiv hrkanja i zaustavi hrkanje tijekom sna

Imaš li osjećaj da će stakla na prozorima popucati od partnerovog hrkanja? Ti si onda osoba kojoj je san prijeko potreban, jer je svake noći isprekidan. Samo što zaspiš, taj iritantni zvuk počne odzvanjati u glavi. I tako u krug. Rješenje nije odlazak iz sobe i spavanje u drugom krevetu. Znanstveno je dokazano da je to jedan od najčešćih uzroka razvoda braka.

Možda je tvoja priča takva da u tvojoj kući žive 3 različite generacije? Ti, tvoji roditelji , tvoji baka ili djed. Starijim ljudima su mišići mnogo opušteniji. Ne samo dok spavaju, nego i kada su budni. To je zbog toga što mišići starenjem gube tonus. Kao što koža gubi elastičnost i zategnutost, isto se dešava i s mišićima. Tijekom spavanja njihovi mišići su toliko opušteni da zatvaraju dišne putove. Posljedica toga je bučno i neprestano hrkanje tijekom noći kojem su sklone starije osobe. Continue reading

Ricinusovo ulje od biljke čija je upotreba vrlo široka

Mnogi se kao djeca sjećaju da bi starije osobe najčešće preporučivale ricinusovo ulje kao lijek za bilo koju bolest. Njima, kojima moderna medicina nije bila nadohvat ruke kao što je danas nama, to je bio pravi lijek za niz problema. Ricinusovo ulje i danas je jedan od najčešće korištenih sastojaka jer je dokazano da ima puno pozitivnih učinaka na kožu, kosu i zdravlje. Prednosti ricinusovog ulja nisu samo ograničene na protuupalna i antibakterijska svojstva, već se ono tradicionalno koristi za kožu i kosu. Čak i kada se primjenjuje samo lokalno, ono svejedno pruža mnoge prednosti. Ricinusovo ulje ekstrahira se prešanjem sjemena biljke ricinus i sve više postaje važna bio sirovina u različitim oblicima kozmetike, sapuna, tekstila, ulja za masažu pa čak i lijekovima.

Continue reading

Beneficije joge

Poboljšajte tijelo vježbanjem joge

Joga se praktikuje više od 5000 godina, a trenutno skoro čitav svijet uživa u zdravstvenim beneficijama koje ona pruža. Na zapadu, kao i kod nas na časovima joge se uglavnom fokusira na učenje pravljenja različitih položaja tijela koji se nazivaju asane. U sklopu vježbanja uče se tehnike disanja i meditiranja. Neki časovi joge su dizajnirani samo zbog relaksacije, ali postoji mnoštvo stilova joge koje uče kako pomjerati tijelo na nove načine. Birajući bilo koji od ovih stilova, oni pružaju zdravstvene prednosti koje omogućavaju razvijanje fleksibilnosti, snage, i ravnoteže.

Iako je za mnoge ljude joga siguran način vježbanja, ona ipak ima svojih rizika. Nekad se dešava da se dijelovi tijela previše istegnu kao na primjer: vrat, ramena, kičma, noge i koljena. Takođe, poneke poze mogu da povećaju rizik od povrede, ako se boluje od osteoporoze, visokog ili niskog krvnog pritiska, ušnih problema, problema sa kičmom ili ako je u pitanju trudnoća.

Evo nekoliko savjeta kako spriječiti moguće povrede na času joge:

– Ako je u pitanju trudnoća, konsultovanje sa doktorom prije početka bilo kakvog vježbanja je obavezno. Doktor će pomoći da se odredi koji nivo i koja vrsta joge je najsigurnija.

– Vježbanje joge se ne preporučuje bez trenera, iz razloga što trener ima dovoljno iskustva i znanja da može pokazati kako se vježbe pravilno izvode bez nekih mogućih rizika od povrede.

– Prije početka vježbanja bilo koje vrste joge, potrebno je znati kakva se fizička spremnost očekuje. Razgovor sa instruktorom i drugima koji vježbaju jogu će pomoći da se sazna šta bi najviše odgovaralo.

– Kada se joga izvodi nema potrebe takmičiti se sa nekim. Učenje osnova, kao na primjer disanje i kako ostvariti ravnotežu je na početku najvažnije. Kasnije kada se dobro razgiba i uđe u svijet joge, čak i probavanje nekih zahtjevnijih poza biće olakšano.

– Zagrijavanje prije vježbanja je ključno. Hladni mišići prilikom vježbanja mogu samo povećati rizik od povrede.

– Obratite pažnju na tijelo, jer joga ne bi trebala da boli. Ukoliko se osjeti bol treba odmah prestati, a ukoliko nastavi, potrebno se javiti doktoru. Vrtoglavice, nesvjestice, i bol u grudima zahtjevaju prestanak vježbanja, ako i poslije prestanka ovi simptomi budu zastupljeni potrebno je tražiti doktorsku pomoć.

Pomozite tijelu i duši

Beneficije joge uključuju:

– povećanu fleksibilnost

– povećanu snagu mišića

– poboljšanje disanja, energije i vitalnosti

– održavanje uravnoteženog metabolizma

– smanjenje težine

– kardio i cirkulatorno zdravlje

– poboljšanje atletskih performansa

– zaštita od povrede

Pored niza fizičkih prednosti koje joga pruža, jedna od najboljih i najznačajnih je ipak ta da kontroliše stres koji je poznat po tome da ima razorne posljedice na tijelo i um.

Spremni za plažu u svakom trenutku

Svake godine ista poznata priča – zimi smo lijeni i debljamo se, kako se bliži ljeto gladujemo, iscrpljujemo se i ganjamo razna magična rješenja da skinemo to uporno salo na trbuhu i dotjeramo liniju. Tko se još želi skinuti u bikini i pokazati svoj celulit i jastučiće na trbuhu? Upravo, nitko! Svi bismo mi da bez imalo truda, preko noći, izgubimo tih 2, 5 ili 10 kilograma viška koje smo dobili tijekom zime. Svjesni ste da je to nemoguće, zar ne? No, imamo za vas još bolju ideju. Kako vam zvuči tijekom cijele godine održati svoju liniju vitkom i atraktivnom, a ujedno čuvati svoje zdravlje?
Ovo će sigurno interesirati onih gotovo 90% Hrvatica koje su bar nekada bile na nekim dijetama! Continue reading

4 sastojka koja pobjeđuju bore

Bore oko očiju uglavnom prve najavljuju starenje kože. Nakon njih, polako se počinju pojavljivati i druge bore, prvo oko usana, a zatim i na ostalim dijelovima lica. Ako ne vodite računa o koži lica, koja je najosjetljivija i najizloženija štetnim utjecajima iz okoline, proces pojave bora se dodatno ubrzava.

Stoga, pojedini stručnjaci preporučuju da borbu protiv bora počnete već s navršenih 25 godina. Hidratantna krema protiv bora prvo je oružje u borbi protiv starenja. Međutim, u moru različitih krema, kako izabrati onu pravu za njegu lica i uklanjanje bora?

Continue reading

« Older posts

© 2018 Aerobik

Theme by Anders NorenUp ↑