Aerobik

Vježbe i zdravlje za vaše tijelo

Najam jedrilice za ljetovanje na moru

More, sunce i miris soli kod većine ljudi budi osjećaj ugode, nostalgije pa čak i zanosa. Ali najveći nostalgičari su ljudi koji svoje ljetovanje provode na pučini, okruženi samo morem i valovima. Ako ste i vi osoba ovakvog avanturističkog duha onda je krajnje vrijeme da se ponovno otisnete na pučinu, a to će biti vrlo lako uz najam jedrilice.

Continue reading

Hrvatska je mnogima zanimljiva za otvaranje računa

Hrvatska je članica Europske unije od 2013. g. Od tada pa do danas, puno toga se promijenilo. Mnogim poduzetnicima otvorile su se brojne poslovne mogućnosti i puno lakše su mogli proširiti svoje tržište na zemlje u Europskoj uniji. Osim toga, Hrvatska je postala zanimljiva i stranim ulagačima koji su željeli proširiti svoje tržište i predstaviti se svojim uslugama i proizvodima.

Kao jedan od preduvjeta za bilo kakvo poslovanje, bez obzira jeste li iz Hrvatske ili samo želite poslovati u Hrvatskoj, otvaranje je transakcijskog računa. Otvoriti račun u Hrvatskoj se možda na prvu čini kao problem, ali nije, ako znate što i gdje morate obaviti.

Continue reading

UN dijeta kao najučinkovitiji način mršavljenja

Dijeta koja je u novije vrijeme stvorila pravu pomutnju kod mnogih, jer za svega 90 dana daje nevjerojatne rezultate. UN dijeta ili kod nekih zvana i separacijska, omogućuje ljudima da skinu neželjene kilograme kroz samo 3 mjeseca. Pravilnom kombinacijom namirnica možete smanjiti kilažu bez da osjetite da manje jedete, a UN dijeta u kombinaciji s vježbanjem vaše tijelo može promijeniti do neprepoznatljivosti.

Continue reading

Folna kiselina za održavanje zdravlja

Folna kiselina veoma je bitan nutrijent kojega bismo svi trebali uzimati kroz prehranu ili dodatke prehrani. Osim što je bitna za zdravlje srca, pomaže i u borbi protiv artritisa i crijevnih bolesti, psorijaze i astme.

Ipak, više od svega važno je uzimati folnu kiselinu planirate li trudnoću, ako ste trudni ili pak dojite, jer će osim zdravlja majke, pomoći održati zdravlje novorođenčeta.

Continue reading

Kako izvući najviše od kardio vježbi

Kardiovaskularne vježbe su vježbe koje mogu biti lakog, umjerenog ili jačeg intenziteta koji ubrzava otkucaje srca. Postoji nekoliko načina na koji se mogu izvoditi kardiovaskularne vježbe. Standardni načini su preko traka za trčanje, bicikla, eliptičnih trenažera i penjačkog trenažera koji je ujedno i najteži. Osim ovih kardio vježbi, postoje i one koje su jačeg intenziteta.

Vježbe jačeg intenziteta su odlične ukoliko se cilja na gubitak kilograma ili održavanje kilaže.

Continue reading

Aerobik nije samo za žene!

Postoji jedan stereotip u aerobiku, a to je da većina muškaraca smatra da njima nije mjesto vježbajući sa ženama aerobik. Danas postoji mnogo aerobnih programa koji su dizajnirani tako da i muškarci mogu učestvovati u njima. Aerobik je prošao kroz bezbroj transformacija kako bi danas bio takav kakav jeste.

Continue reading

Aerobik za početnike

Jednostavnim savjetima započnite vježbati

Aerobik se odnosi na kardiovaskularne ili kardio vježbe. Kako aerobik ustvari znači kiseonik, tako ovaj tip vježbanja omogućava mišićima da prime kiseonik, da se krvne ćelije uvećaju i da se krvni pritisak smanji. Početnici u aerobiku moraju znati da se aerobik može vježbati regularno svaki dan.

Mnogi ljudi pronalaze kardio vježbe koseći travu u dvorištu ili usisavajući stan, bilo šta što pokreće mišiće i ubrzava rad srca. Ipak većina ljudi ne misli na takvo vježbanje kad pomisli na aerobik, tako da postoji mogućnost tradicionalnog vježbanja na raspolaganju.

Hodanje, Tai Či, preskakanje užeta i plivanje su samo primjeri vježbi koje početnici mogu probati. Ove vježbe mogu imati vrlo mali uticaj, ali i dalje tope kalorije i imaju uticaj na gubitak težine. Intenzitet vježbi se može povećati ako se ubrza tempo, radi više ponavljanja, ili mjesečnom promjenom vježbi. Ukoliko osoba ima neku bolest ili uzima lijekove, obavezno se mora konsultovati sa doktorom prije započinjanja rutine.

Prilikom odabira vježbi savjetuje se da se izaberu samo one u kojima će pojedinac najviše uživati. Predlaže se da se isproba nekoliko vježbi i onda odluči koja najviše odgovara. Vježbanje je za dobrobit života i zdravlja, pa je bolje da pojedinac odabere vježbu do koje mu je stalo nego onu za koju misli da je dobra. Predlaže se izbor vježbi koje se ne moraju plaćati kako bi se testirale nekoliko nedelja. Poslije toga, osoba će znati da li joj odgovara ili ne.

Idealan aerobni trening je onaj na koji će se osoba moći osloniti svakog dana. Kada se ovo spominje onda se misli na onu vježbu koja joj brzo neće dosaditi, kako se to inače zna desiti. Ipak svaka je vježba bolja od nevježbanja.

Aerobik za početnike se mora započeti blagim intenzitetom. Postoji mogućnost da pojedinac koji nije dugo vježbao, da se preforsira i dobije upalu mišića zbog koje mnogi odustaju od daljnjeg vježbanja.

Kako poboljšati izgled zadnjice?

Jednostavnim savjetima do privlačne zadnjice

Osim bujnih i zavodljivih grudi, većina žena želi imati čvrstu i zategnutu zadnjicu. Mnogi znaju da je lijepo zaobljena zadnjica nešto što svaki muškaraca želi da njegova djevojka ima. Nažalost, nemaju sve žene lijepu i zaobljenu zadnjicu kao na primjer, Dženifer Lopez.

Hirurški zahvat nije jedini način da žena da ima zaobljenu zadnjicu. Postoji nekoliko prirodnih načina kako poboljšati izgled zadnjice.

Continue reading

Važnost omega 3 masnih kiselina

Omega 3 masne kiseline su od ključne važnosti za naše zdravlje. Nažalost, ljudsko tijelo ove esencijalne kiseline ne može proizvesti pa je nužno unositi ih putem hrane.
Postoje tri vrste omega 3 masnih kiselina, a to su: EPA (eikosapentaenoična kiselina), DHA (dokosaheksaenoična kiselina), ALA (alfa-linolenska kiselina).

Continue reading
« Older posts

© 2020 Aerobik

Theme by Anders NorenUp ↑