Aerobik

Vježbe i zdravlje za vaše tijelo

Progresivne naočale su rješenje za probleme s vidom

Promjene u vidu često se dešavaju s vremenom, no imate li već neke postojeće probleme s vidom, onda postoji mogućnost kako ćete za različite radnje trebati različite naočale. Kako ne biste sa sobom uvijek morali nositi dvoje naočale, tu su progresivne naočale koje vam uvijek omogućuju savršen vid.

Continue reading

UN dijeta kao najučinkovitiji način mršavljenja

Dijeta koja je u novije vrijeme stvorila pravu pomutnju kod mnogih, jer za svega 90 dana daje nevjerojatne rezultate. UN dijeta ili kod nekih zvana i separacijska, omogućuje ljudima da skinu neželjene kilograme kroz samo 3 mjeseca. Pravilnom kombinacijom namirnica možete smanjiti kilažu bez da osjetite da manje jedete, a UN dijeta u kombinaciji s vježbanjem vaše tijelo može promijeniti do neprepoznatljivosti.

Continue reading

Folna kiselina za održavanje zdravlja

Folna kiselina veoma je bitan nutrijent kojega bismo svi trebali uzimati kroz prehranu ili dodatke prehrani. Osim što je bitna za zdravlje srca, pomaže i u borbi protiv artritisa i crijevnih bolesti, psorijaze i astme.

Ipak, više od svega važno je uzimati folnu kiselinu planirate li trudnoću, ako ste trudni ili pak dojite, jer će osim zdravlja majke, pomoći održati zdravlje novorođenčeta.

Continue reading

Kako izvući najviše od kardio vježbi

Kardiovaskularne vježbe su vježbe koje mogu biti lakog, umjerenog ili jačeg intenziteta koji ubrzava otkucaje srca. Postoji nekoliko načina na koji se mogu izvoditi kardiovaskularne vježbe. Standardni načini su preko traka za trčanje, bicikla, eliptičnih trenažera i penjačkog trenažera koji je ujedno i najteži. Osim ovih kardio vježbi, postoje i one koje su jačeg intenziteta.

Vježbe jačeg intenziteta su odlične ukoliko se cilja na gubitak kilograma ili održavanje kilaže.

Continue reading

Aerobik nije samo za žene!

Postoji jedan stereotip u aerobiku, a to je da većina muškaraca smatra da njima nije mjesto vježbajući sa ženama aerobik. Danas postoji mnogo aerobnih programa koji su dizajnirani tako da i muškarci mogu učestvovati u njima. Aerobik je prošao kroz bezbroj transformacija kako bi danas bio takav kakav jeste.

Continue reading

Aerobik za početnike

Jednostavnim savjetima započnite vježbati

Aerobik se odnosi na kardiovaskularne ili kardio vježbe. Kako aerobik ustvari znači kiseonik, tako ovaj tip vježbanja omogućava mišićima da prime kiseonik, da se krvne ćelije uvećaju i da se krvni pritisak smanji. Početnici u aerobiku moraju znati da se aerobik može vježbati regularno svaki dan.

Mnogi ljudi pronalaze kardio vježbe koseći travu u dvorištu ili usisavajući stan, bilo šta što pokreće mišiće i ubrzava rad srca. Ipak većina ljudi ne misli na takvo vježbanje kad pomisli na aerobik, tako da postoji mogućnost tradicionalnog vježbanja na raspolaganju.

Hodanje, Tai Či, preskakanje užeta i plivanje su samo primjeri vježbi koje početnici mogu probati. Ove vježbe mogu imati vrlo mali uticaj, ali i dalje tope kalorije i imaju uticaj na gubitak težine. Intenzitet vježbi se može povećati ako se ubrza tempo, radi više ponavljanja, ili mjesečnom promjenom vježbi. Ukoliko osoba ima neku bolest ili uzima lijekove, obavezno se mora konsultovati sa doktorom prije započinjanja rutine.

Prilikom odabira vježbi savjetuje se da se izaberu samo one u kojima će pojedinac najviše uživati. Predlaže se da se isproba nekoliko vježbi i onda odluči koja najviše odgovara. Vježbanje je za dobrobit života i zdravlja, pa je bolje da pojedinac odabere vježbu do koje mu je stalo nego onu za koju misli da je dobra. Predlaže se izbor vježbi koje se ne moraju plaćati kako bi se testirale nekoliko nedelja. Poslije toga, osoba će znati da li joj odgovara ili ne.

Idealan aerobni trening je onaj na koji će se osoba moći osloniti svakog dana. Kada se ovo spominje onda se misli na onu vježbu koja joj brzo neće dosaditi, kako se to inače zna desiti. Ipak svaka je vježba bolja od nevježbanja.

Aerobik za početnike se mora započeti blagim intenzitetom. Postoji mogućnost da pojedinac koji nije dugo vježbao, da se preforsira i dobije upalu mišića zbog koje mnogi odustaju od daljnjeg vježbanja.

Kako poboljšati izgled zadnjice?

Jednostavnim savjetima do privlačne zadnjice

Osim bujnih i zavodljivih grudi, većina žena želi imati čvrstu i zategnutu zadnjicu. Mnogi znaju da je lijepo zaobljena zadnjica nešto što svaki muškaraca želi da njegova djevojka ima. Nažalost, nemaju sve žene lijepu i zaobljenu zadnjicu kao na primjer, Dženifer Lopez.

Hirurški zahvat nije jedini način da žena da ima zaobljenu zadnjicu. Postoji nekoliko prirodnih načina kako poboljšati izgled zadnjice.

Continue reading

Važnost omega 3 masnih kiselina

Omega 3 masne kiseline su od ključne važnosti za naše zdravlje. Nažalost, ljudsko tijelo ove esencijalne kiseline ne može proizvesti pa je nužno unositi ih putem hrane.
Postoje tri vrste omega 3 masnih kiselina, a to su: EPA (eikosapentaenoična kiselina), DHA (dokosaheksaenoična kiselina), ALA (alfa-linolenska kiselina).

Continue reading

Napravi kod kuće ovaj lijek protiv hrkanja i zaustavi hrkanje tijekom sna

Imaš li osjećaj da će stakla na prozorima popucati od partnerovog hrkanja? Ti si onda osoba kojoj je san prijeko potreban, jer je svake noći isprekidan. Samo što zaspiš, taj iritantni zvuk počne odzvanjati u glavi. I tako u krug. Rješenje nije odlazak iz sobe i spavanje u drugom krevetu. Znanstveno je dokazano da je to jedan od najčešćih uzroka razvoda braka.

Možda je tvoja priča takva da u tvojoj kući žive 3 različite generacije? Ti, tvoji roditelji , tvoji baka ili djed. Starijim ljudima su mišići mnogo opušteniji. Ne samo dok spavaju, nego i kada su budni. To je zbog toga što mišići starenjem gube tonus. Kao što koža gubi elastičnost i zategnutost, isto se dešava i s mišićima. Tijekom spavanja njihovi mišići su toliko opušteni da zatvaraju dišne putove. Posljedica toga je bučno i neprestano hrkanje tijekom noći kojem su sklone starije osobe. Continue reading

Ricinusovo ulje od biljke čija je upotreba vrlo široka

Mnogi se kao djeca sjećaju da bi starije osobe najčešće preporučivale ricinusovo ulje kao lijek za bilo koju bolest. Njima, kojima moderna medicina nije bila nadohvat ruke kao što je danas nama, to je bio pravi lijek za niz problema. Ricinusovo ulje i danas je jedan od najčešće korištenih sastojaka jer je dokazano da ima puno pozitivnih učinaka na kožu, kosu i zdravlje. Prednosti ricinusovog ulja nisu samo ograničene na protuupalna i antibakterijska svojstva, već se ono tradicionalno koristi za kožu i kosu. Čak i kada se primjenjuje samo lokalno, ono svejedno pruža mnoge prednosti. Ricinusovo ulje ekstrahira se prešanjem sjemena biljke ricinus i sve više postaje važna bio sirovina u različitim oblicima kozmetike, sapuna, tekstila, ulja za masažu pa čak i lijekovima.

Continue reading

« Older posts

© 2019 Aerobik

Theme by Anders NorenUp ↑