Jednostavnim savjetima započnite vježbati

Aerobik se odnosi na kardiovaskularne ili kardio vježbe. Kako aerobik ustvari znači kiseonik, tako ovaj tip vježbanja omogućava mišićima da prime kiseonik, da se krvne ćelije uvećaju i da se krvni pritisak smanji. Početnici u aerobiku moraju znati da se aerobik može vježbati regularno svaki dan.

Mnogi ljudi pronalaze kardio vježbe koseći travu u dvorištu ili usisavajući stan, bilo šta što pokreće mišiće i ubrzava rad srca. Ipak većina ljudi ne misli na takvo vježbanje kad pomisli na aerobik, tako da postoji mogućnost tradicionalnog vježbanja na raspolaganju.

Hodanje, Tai Či, preskakanje užeta i plivanje su samo primjeri vježbi koje početnici mogu probati. Ove vježbe mogu imati vrlo mali uticaj, ali i dalje tope kalorije i imaju uticaj na gubitak težine. Intenzitet vježbi se može povećati ako se ubrza tempo, radi više ponavljanja, ili mjesečnom promjenom vježbi. Ukoliko osoba ima neku bolest ili uzima lijekove, obavezno se mora konsultovati sa doktorom prije započinjanja rutine.

Prilikom odabira vježbi savjetuje se da se izaberu samo one u kojima će pojedinac najviše uživati. Predlaže se da se isproba nekoliko vježbi i onda odluči koja najviše odgovara. Vježbanje je za dobrobit života i zdravlja, pa je bolje da pojedinac odabere vježbu do koje mu je stalo nego onu za koju misli da je dobra. Predlaže se izbor vježbi koje se ne moraju plaćati kako bi se testirale nekoliko nedelja. Poslije toga, osoba će znati da li joj odgovara ili ne.

Idealan aerobni trening je onaj na koji će se osoba moći osloniti svakog dana. Kada se ovo spominje onda se misli na onu vježbu koja joj brzo neće dosaditi, kako se to inače zna desiti. Ipak svaka je vježba bolja od nevježbanja.

Aerobik za početnike se mora započeti blagim intenzitetom. Postoji mogućnost da pojedinac koji nije dugo vježbao, da se preforsira i dobije upalu mišića zbog koje mnogi odustaju od daljnjeg vježbanja.