Aerobik

Vježbe i zdravlje za vaše tijelo

Category: Vježbe (page 1 of 2)

Kako izvući najviše od kardio vježbi

Kardiovaskularne vježbe su vježbe koje mogu biti lakog, umjerenog ili jačeg intenziteta koji ubrzava otkucaje srca. Postoji nekoliko načina na koji se mogu izvoditi kardiovaskularne vježbe. Standardni načini su preko traka za trčanje, bicikla, eliptičnih trenažera i penjačkog trenažera koji je ujedno i najteži. Osim ovih kardio vježbi, postoje i one koje su jačeg intenziteta.

Vježbe jačeg intenziteta su odlične ukoliko se cilja na gubitak kilograma ili održavanje kilaže.

Continue reading

Aerobik nije samo za žene!

Postoji jedan stereotip u aerobiku, a to je da većina muškaraca smatra da njima nije mjesto vježbajući sa ženama aerobik. Danas postoji mnogo aerobnih programa koji su dizajnirani tako da i muškarci mogu učestvovati u njima. Aerobik je prošao kroz bezbroj transformacija kako bi danas bio takav kakav jeste.

Continue reading

Aerobik za početnike

Jednostavnim savjetima započnite vježbati

Aerobik se odnosi na kardiovaskularne ili kardio vježbe. Kako aerobik ustvari znači kiseonik, tako ovaj tip vježbanja omogućava mišićima da prime kiseonik, da se krvne ćelije uvećaju i da se krvni pritisak smanji. Početnici u aerobiku moraju znati da se aerobik može vježbati regularno svaki dan.

Mnogi ljudi pronalaze kardio vježbe koseći travu u dvorištu ili usisavajući stan, bilo šta što pokreće mišiće i ubrzava rad srca. Ipak većina ljudi ne misli na takvo vježbanje kad pomisli na aerobik, tako da postoji mogućnost tradicionalnog vježbanja na raspolaganju.

Hodanje, Tai Či, preskakanje užeta i plivanje su samo primjeri vježbi koje početnici mogu probati. Ove vježbe mogu imati vrlo mali uticaj, ali i dalje tope kalorije i imaju uticaj na gubitak težine. Intenzitet vježbi se može povećati ako se ubrza tempo, radi više ponavljanja, ili mjesečnom promjenom vježbi. Ukoliko osoba ima neku bolest ili uzima lijekove, obavezno se mora konsultovati sa doktorom prije započinjanja rutine.

Prilikom odabira vježbi savjetuje se da se izaberu samo one u kojima će pojedinac najviše uživati. Predlaže se da se isproba nekoliko vježbi i onda odluči koja najviše odgovara. Vježbanje je za dobrobit života i zdravlja, pa je bolje da pojedinac odabere vježbu do koje mu je stalo nego onu za koju misli da je dobra. Predlaže se izbor vježbi koje se ne moraju plaćati kako bi se testirale nekoliko nedelja. Poslije toga, osoba će znati da li joj odgovara ili ne.

Idealan aerobni trening je onaj na koji će se osoba moći osloniti svakog dana. Kada se ovo spominje onda se misli na onu vježbu koja joj brzo neće dosaditi, kako se to inače zna desiti. Ipak svaka je vježba bolja od nevježbanja.

Aerobik za početnike se mora započeti blagim intenzitetom. Postoji mogućnost da pojedinac koji nije dugo vježbao, da se preforsira i dobije upalu mišića zbog koje mnogi odustaju od daljnjeg vježbanja.

Kako poboljšati izgled zadnjice?

Jednostavnim savjetima do privlačne zadnjice

Osim bujnih i zavodljivih grudi, većina žena želi imati čvrstu i zategnutu zadnjicu. Mnogi znaju da je lijepo zaobljena zadnjica nešto što svaki muškaraca želi da njegova djevojka ima. Nažalost, nemaju sve žene lijepu i zaobljenu zadnjicu kao na primjer, Dženifer Lopez.

Hirurški zahvat nije jedini način da žena da ima zaobljenu zadnjicu. Postoji nekoliko prirodnih načina kako poboljšati izgled zadnjice.

Continue reading

Beneficije joge

Poboljšajte tijelo vježbanjem joge

Joga se praktikuje više od 5000 godina, a trenutno skoro čitav svijet uživa u zdravstvenim beneficijama koje ona pruža. Na zapadu, kao i kod nas na časovima joge se uglavnom fokusira na učenje pravljenja različitih položaja tijela koji se nazivaju asane. U sklopu vježbanja uče se tehnike disanja i meditiranja. Neki časovi joge su dizajnirani samo zbog relaksacije, ali postoji mnoštvo stilova joge koje uče kako pomjerati tijelo na nove načine. Birajući bilo koji od ovih stilova, oni pružaju zdravstvene prednosti koje omogućavaju razvijanje fleksibilnosti, snage, i ravnoteže.

Iako je za mnoge ljude joga siguran način vježbanja, ona ipak ima svojih rizika. Nekad se dešava da se dijelovi tijela previše istegnu kao na primjer: vrat, ramena, kičma, noge i koljena. Takođe, poneke poze mogu da povećaju rizik od povrede, ako se boluje od osteoporoze, visokog ili niskog krvnog pritiska, ušnih problema, problema sa kičmom ili ako je u pitanju trudnoća.

Evo nekoliko savjeta kako spriječiti moguće povrede na času joge:

– Ako je u pitanju trudnoća, konsultovanje sa doktorom prije početka bilo kakvog vježbanja je obavezno. Doktor će pomoći da se odredi koji nivo i koja vrsta joge je najsigurnija.

– Vježbanje joge se ne preporučuje bez trenera, iz razloga što trener ima dovoljno iskustva i znanja da može pokazati kako se vježbe pravilno izvode bez nekih mogućih rizika od povrede.

– Prije početka vježbanja bilo koje vrste joge, potrebno je znati kakva se fizička spremnost očekuje. Razgovor sa instruktorom i drugima koji vježbaju jogu će pomoći da se sazna šta bi najviše odgovaralo.

– Kada se joga izvodi nema potrebe takmičiti se sa nekim. Učenje osnova, kao na primjer disanje i kako ostvariti ravnotežu je na početku najvažnije. Kasnije kada se dobro razgiba i uđe u svijet joge, čak i probavanje nekih zahtjevnijih poza biće olakšano.

– Zagrijavanje prije vježbanja je ključno. Hladni mišići prilikom vježbanja mogu samo povećati rizik od povrede.

– Obratite pažnju na tijelo, jer joga ne bi trebala da boli. Ukoliko se osjeti bol treba odmah prestati, a ukoliko nastavi, potrebno se javiti doktoru. Vrtoglavice, nesvjestice, i bol u grudima zahtjevaju prestanak vježbanja, ako i poslije prestanka ovi simptomi budu zastupljeni potrebno je tražiti doktorsku pomoć.

Pomozite tijelu i duši

Beneficije joge uključuju:

– povećanu fleksibilnost

– povećanu snagu mišića

– poboljšanje disanja, energije i vitalnosti

– održavanje uravnoteženog metabolizma

– smanjenje težine

– kardio i cirkulatorno zdravlje

– poboljšanje atletskih performansa

– zaštita od povrede

Pored niza fizičkih prednosti koje joga pruža, jedna od najboljih i najznačajnih je ipak ta da kontroliše stres koji je poznat po tome da ima razorne posljedice na tijelo i um.

Pravila trčanja zimi

Sigurnost prije svega

Postoji mnogo stvari koje se moraju uzeti u obzir kada se odlučuje na trčanje po zimi. Niska temperatura i snježni pokrivač mogu povećati zdravstvene rizike, pa da bi se osigurali i uživali u beneficijama koje pruža trčanje potrebno je pridržavati se pravila trčanja po zimi.

Održavanje odgovarajuće temperature tijela u toku trčanja zimi zna biti jako teško. Da bi se smanjile šanse dobijanja grčeva u mišićima i ostalih negativnih uticaja zime, savjetuje se da se oblači u slojevima. Za najbolje rezultate, potrebno je početi sa baznim slojem odjeće koji je napravljen od sintetičkog materijala. Ovi materijali kontrolišu znojenje i vlažnost tijela, i održavaju temperaturu tijela. Za vanjske slojeve, materijali od najlona i vune se preporučuju.

Rekreativno trčanje zimi

Nošenje kape, rukavica i toplih čarapa će isto pomoći pri kontrolisanju topline tijela. Generalno, trebalo bi se izbjeći gomilanje slojeva. Pravilo koje se može pratiti je da se oblači kao da je vani 20 stepeni više od trenutne temperature.

Snježni nanosi, smanjeni sunčani sati i drugi faktori mogu uticati da se trkač uopšte ne vidi u saobraćaju, što može dovesti i do nesreća. Savjetuje se, da se nose reflektujući prsluci ili znakovi koji će pomoći drugima da spaze trkača na vrijeme. Ipak, preporučuje se trčanje po danu i kad je bar malo toplije. Ako je ipak jedino vrijeme trčanja moguće uveče, savjetuje se i korišćenje baterijske lampe.

Trčanje po zimi povećava rizik od mišićnih grčeva i isčašenja. Da bi se smanjio ovaj rizik potrebno je uraditi vježbe zagrijavanja prije i poslije trčanja.
Ponekad je bolje izbjeći trčanje vani kada je zima zbog sopstvene sigurnosti. Članstva u teretanama su prihvatljive cijene i plaćaju se svakog mjeseca. To znači da se može izvaditi članska karta u zimu i prekinuti u proljeće kada vrijeme bude odgovarajuće za trčanje. Išli u teretanu ili ne, trčanje po zimi se ne preporučuje kada je vani minus ili kada duva jak vjetar.

Vježbe za zadnjicu – koje su najbolje?

Vježbanjem do savršene zadnjice

Dolaskom ljeta, manje i uže odjeće budi se i naša svijest o izgledu. Tek tada vidimo i poneki celulit, i kako nam noge više nisu izvajane, a zadnjica neoblikovana i pomalo mlohava.

Ukoliko želite da opet imate čvrstu i oblikovanu zadnjicu, moraćete da u svoj dnevni red uvedete i koju vježbu. Sljedeća lista sadrži one vježbe za zadnjicu – koje su najbolje.

Continue reading

Šta je zumba?

Da li Vam se ikad desilo da vježbate i u jednom trenutku pomislite kako iste vježbe izvodite već mjesecima i da su vam one ustvari dosadne i monotone? Ili ste lijeni vježbati jer to uključuje serije ponavljanja? Ako je tako, postoji rješenje za vas, a to je Zumba. Continue reading

Početničke greške u teretani

Bez grešaka u teretanu

Odlazak u teretanu među sve one sprave, tegove i mišićave ljude ne bi trebao da vas obeshrabi. Morate da znate da su i oni jednom bili kao i vi, početnici. Ovaj članak će vam pomoći kako da ne pravite početničke greške u teretani.

Jedna od prvih grešaka je ne traženje pomoći. Kada dođete u teretanu, nemojte se stiditi  i ne pitati instruktora kako se koristi neka sprava ili da vam objasni koji je trening najbolji za vas, za vaš cilj zbog kojeg ste došli u teretanu. Morate da znate da je on tu zbog vas, tako da slobodno tražite da vam pomogne. U teretanu dolazite trenirati, a ne da bi impresionirali nekoga, pa nemojte raditi neke vježbe koje vam ne odgovaraju. Isto tako nemojte dizati tegove prevelike težine, prvo zato što niko neće obratiti pažnju na vas, drugo možete se povrijediti jer vaše kosti nisu navikle na toliko opterećenje.

Dok ste u teretani nemojte kopirati druge. Moguće je da osoba do vas duže vježba i ima kondicije, a vi ako budete kopirali njene navike možete samo sebi naškoditi.

Jedna od većih početničkih grešaka je nebriga o higijeni. Obavezno nosite peškir sa sobom, i stavljajte ga na svaku spravu koju koristite. Svoj znoj brišite jer niko ne voli kad ga dočeka vlažna sprava. Poštujte pravila teretane oko čistih patika i odjeće.

Tegove i ostale stvari koje koristite u toku vježbanja obavezno vratite na mjesto. Neko se može spotaknuti i ozbiljno povrijediti. To čak možete biti i vi, zato nemojte dozvoliti da učite na svojim greškama sa polomljenim zubima.

Da bi postigli bilo kakve rezultate u teretani morate srediti svoju ishranu. Ako ne znate sami sastaviti plan ishrane, pitajte instruktora da vam ga napiše. Obavezno mu recite svoje dnevne navike, da bi lakše postigli ono što želite.

Uz sve ovo što smo naveli, bitno vam je da se zagrijete prije treniranja. Vježbe izvodite pravilno, jer bi u suprotnom mogli istegnuti koji mišić.

Morate znati da je teretana pravo mjesto gdje možete srediti svoje tijelo na prirodan način. Zato obratite pažnju da li pravite neke od ovih grešaka i promjenite to. Obavezno poštujte pravila teretane, nemojte sebe dovesti u situaciju da vas izbace zbog stvari koje se vama čine sitnice.

Najbolje vježbe za grudi

Kako imati lijepe i oblikovane grudi

Ženske grudi privlače poglede, a mnogim ženama daju i samopouzdanje. Da bi grudi lijepo izgledale, potrebno je raditi određene vježbe koje će ih učvrstiti. Hajde da vidimo koje su najbolje vježbe za grudi, koje redovnim upražnjavanjem daju rezultate.

Continue reading

« Older posts

© 2019 Aerobik

Theme by Anders NorenUp ↑