Kardiovaskularne vježbe su vježbe koje mogu biti lakog, umjerenog ili jačeg intenziteta koji ubrzava otkucaje srca. Postoji nekoliko načina na koji se mogu izvoditi kardiovaskularne vježbe. Standardni načini su preko traka za trčanje, bicikla, eliptičnih trenažera i penjačkog trenažera koji je ujedno i najteži. Osim ovih kardio vježbi, postoje i one koje su jačeg intenziteta.

Vježbe jačeg intenziteta su odlične ukoliko se cilja na gubitak kilograma ili održavanje kilaže.

U toku vježbanja, savjetuje se uključivanje i blažeg i intenzivnijeg vježbanja u svoj dnevni trening. Mnogi predlažu 2 puta sedmično vježbe jačeg intenziteta, a jednom sedmično blažeg. Iako mnogi bodibilderi uglavnom treniraju naporno kako bi održali svoje mišiće, oni ne preferiraju kardio zbog brige o gubitku mišića. Ipak, kardio je važan dio treninga i pomaže pri gubljenju masnoće sa tijela. Vježbanje bez kardia nije zdravo i može u budućnosti uzrokovati različite probleme. Postoje istraživanja koja dokazuju da dijeta povoljno utiče na kožu i ako se ne jede dovoljno ugljenih hidrata koža i cjelokupno zdravlje može biti narušeno. Za sve one koji žele imati vitko tijelo, savjetuju se kardio vježbe i to umjerenog intenziteta kako bi se mogla održavati mišićna masa dok se smanjuje masnoća sa tijela.

Beneficije kardiovaskularnih vježbi

– Idealne su za gubitak kilograma

– Jačaju imuni sistem

– Smanjuju stres

– Stvaraju jače i zdravije srce i pluća

– Odlične su za kosti i pojačaće gustinu kostiju

– Smanjuju rizik od srčanih bolesti i nekih tipova raka

– Smanjuju depresiju i anksioznost

– Povećavaju razinu endorfina i čine da se osoba osjeća odlično poslije treninga

– Poslije vježbanja se spava bolje

– Daju više energije

Još jedan savjet kako izvući najviše od kardio vježbi je i da treba raditi vježbe 20 do 30 minuta sa 65 procenata maksimalnog srčanog ritma. U tom vremenu i sa tim ritmom se može izgubiti i do 300 kalorija.