U današnje vrijeme postoji mnogo kanala na kojima se možete oglašavati. Osim oglasa na klasičnim medijima poput radija i TV-a, sve je popularnije i internetsko oglašavanje. Ipak, što je reklama i oglasa više, to su ljudi otporniji na njih i manje ih primjećuju, pa je veoma važno stvoriti oglas koji će biti pamtljiv.
Za to se uvijek možete obratiti i tvrtkama koje se bave takvim uslugama i koje vam mogu ponuditi personalizirano internetsko oglašavanje.
Društvene mreže
Kada je u pitanju internetsko oglašavanje, mnogim su ljudima otvorena vrata za postavljanje oglasa, jer su cijene generalno mnogo niže nego u tradicionalnim medijima. Oglasi također mogu biti poprilično ciljani prema:
- Mjestu
- Jeziku
- Dobi
- Spolu itd
Ako niste sigurni odakle početi s oglašavanjem putem interneta, krenite s društvenim mrežama. Većina društvenih mreža nudi mogućnost internetskog oglašavanja. U većini slučajeva za internetsko oglašavanje na toj društvenoj mreži morate imati i profil u kojem ćete predstaviti svoju tvrtku ili rad, a oglašavanje je poprilično ciljano pa možete odabrati kojoj vrsti korisnika će se prikazati vaš oglas.

Širok spektar prikazivanja oglasa
Druga mogućnost jest internetsko oglašavanje na tražilicama. Većina tražilica nudi mogućnost prodaje oglasa koji će biti postavljeni iznad rezultata pretrage za neki pojam. Ovaj način internetskog oglašavanja ne bira korisnike kojima će se vaš oglas prikazati prema dobi, spolu i slično, već prema rezultatima pretrage. U slučaju da trebaju nešto što vi nudite, vaš će se oglas prikazati prvi na listi, pa su šanse da će vam korisnici doći na stranicu mnogo veće.
Kombiniranjem ove dvije vrste online oglašavanja lako možete privući više korisnika, jer se reklame prikazuju ciljano, a njihov trošak za vas također nije velik.
Preskočite oglase
Postoji još jedan način internetskog oglašavanja koji je nešto skuplji i indirektniji, no može rezultirati dobrim rezultatima. Promotivni članci, recenzije i sponzorstva takozvanih „influencera“ moderan je način oglašavanja u kojem nema klasičnog oglasa. Umjesto toga, vaš oglas je u obliku članka ili recenzije, ili se pak pojavljuje kao preporuka od strane neke osobe u koju ljudi imaju povjerenja.
Ključ kod ovakve vrste internetskog oglašavanja jest imati kvalitetan proizvod, jer mnogi „influenceri“ neće htjeti promovirati proizvod u slučaju da im se ne sviđa. Također, treba imati na umu da najčešće ne postoje jednostavni alati za ugovaranje ove vrste internetskog oglašavanja, već se ono dogovara od osobe do osobe.
Sljedeći članak: Od dijeljenog do namjenskog servera. Virtualni privatni server je pomalo nalik križancu dijeljenog hostinga i namjenskog servera. Čitajte više …