Održavanje linije prirodnim putem

Izbor prave hrane i sastojaka u toku mršavljenja je jako značajan. Korišćenjem odgovarajuće hrane osoba će izvući najbolje iz nje, a glad će se zdravo smanjiti.

Evo nekih savjeta kako ublažiti glad.

Postoji dosta različite hrane i sastojaka koji mogu efikasno ublažiti glad, a ovo su neki od najefikasnijih:

– Jabuke. Izuzetno zdrave i uvijek dostupne, a osim toga one u sebi imaju oko 5 grama vlakana. Vlakna drže tijelo sitim dug period. A kako su neke jabuke slatke, jer sadrže fruktozu, odlične su kada se osoba zaželi šećera.

– Sjemenke lana. Ove sjemenke su bogate vlaknima, a mogu se dodati kao prilog drugoj hrani, na primjer jogurtu, salatama i pekarskim proizvodima. Inače u sebi sadrže kiseline koje spriječavaju debljanje.

– Kafa. Bez ovog pića mnogi ne mogu započeti svoj dan. Ono što mnogi ne znaju je da kofein u normalnim količina pomaže da se ublaži glad. Kofein je stimulans koji je poznat po pružanju energije i pomaže osobi da ostane budna, a od nedavno dobija još veći značaj zbog mogućnosti suzbijanja gladi.

Ublažite glad bademima

– Voda. Pravilna hidratacija je važna komponenta u ublažavanju gladi. Ljudi se ponekad prevare jer ne znaju da li su gladni ili im je samo potrebno vode, a nedostatkom vode u tijelu, nekim namirnicama se teže odolijeva.

– Pileća supa sa povrćem. Supa je još jedan efikasan način suzbijanja gladi. Topla tekućina suzbija glad, a kako ova supa ima malo kalorija, velike porcije su dozvoljene. Dodavanjem piletine i povrća, tijelo dobija dodatne vitamine i proteine.

– Ovsene pahuljice. Početi dan sa ovsenim pahuljicama je odličan način kontrolisanja gladi. U poređenju sa drugim žitaricama, ovsene pahuljice imaju najviše vlakana pa osjećaj sitosti dugo traje.

– Bademi. U procesu varenja badema iz njih se ispušta kiselina koja spriječava debljanje, a i odlična su užina između obroka. Šaka badema prije jela će smanjiti apetit, pa će porcije hrane biti još manje.

Jedenjem ovakve hrane ne samo da ćete suzbiti glad i smršati, već činite dobro svom organizmu.