Sigurnost prije svega

Postoji mnogo stvari koje se moraju uzeti u obzir kada se odlučuje na trčanje po zimi. Niska temperatura i snježni pokrivač mogu povećati zdravstvene rizike, pa da bi se osigurali i uživali u beneficijama koje pruža trčanje potrebno je pridržavati se pravila trčanja po zimi.

Održavanje odgovarajuće temperature tijela u toku trčanja zimi zna biti jako teško. Da bi se smanjile šanse dobijanja grčeva u mišićima i ostalih negativnih uticaja zime, savjetuje se da se oblači u slojevima. Za najbolje rezultate, potrebno je početi sa baznim slojem odjeće koji je napravljen od sintetičkog materijala. Ovi materijali kontrolišu znojenje i vlažnost tijela, i održavaju temperaturu tijela. Za vanjske slojeve, materijali od najlona i vune se preporučuju.

Rekreativno trčanje zimi

Nošenje kape, rukavica i toplih čarapa će isto pomoći pri kontrolisanju topline tijela. Generalno, trebalo bi se izbjeći gomilanje slojeva. Pravilo koje se može pratiti je da se oblači kao da je vani 20 stepeni više od trenutne temperature.

Snježni nanosi, smanjeni sunčani sati i drugi faktori mogu uticati da se trkač uopšte ne vidi u saobraćaju, što može dovesti i do nesreća. Savjetuje se, da se nose reflektujući prsluci ili znakovi koji će pomoći drugima da spaze trkača na vrijeme. Ipak, preporučuje se trčanje po danu i kad je bar malo toplije. Ako je ipak jedino vrijeme trčanja moguće uveče, savjetuje se i korišćenje baterijske lampe.

Trčanje po zimi povećava rizik od mišićnih grčeva i isčašenja. Da bi se smanjio ovaj rizik potrebno je uraditi vježbe zagrijavanja prije i poslije trčanja.
Ponekad je bolje izbjeći trčanje vani kada je zima zbog sopstvene sigurnosti. Članstva u teretanama su prihvatljive cijene i plaćaju se svakog mjeseca. To znači da se može izvaditi članska karta u zimu i prekinuti u proljeće kada vrijeme bude odgovarajuće za trčanje. Išli u teretanu ili ne, trčanje po zimi se ne preporučuje kada je vani minus ili kada duva jak vjetar.