Svake godine ista poznata priča – zimi smo lijeni i debljamo se, kako se bliži ljeto gladujemo, iscrpljujemo se i ganjamo razna magična rješenja da skinemo to uporno salo na trbuhu i dotjeramo liniju. Tko se još želi skinuti u bikini i pokazati svoj celulit i jastučiće na trbuhu? Upravo, nitko! Svi bismo mi da bez imalo truda, preko noći, izgubimo tih 2, 5 ili 10 kilograma viška koje smo dobili tijekom zime. Svjesni ste da je to nemoguće, zar ne? No, imamo za vas još bolju ideju. Kako vam zvuči tijekom cijele godine održati svoju liniju vitkom i atraktivnom, a ujedno čuvati svoje zdravlje?
Ovo će sigurno interesirati onih gotovo 90% Hrvatica koje su bar nekada bile na nekim dijetama!

Tjelovježba za zdravlje i liniju

Prvi korak je tjelovježba. Pri tome ne pričamo o napornom i iscrpljujućem vježbanju u teretani po cijeli dan. Zapravo govorimo o kratkim šetnjama, 30-ak minuta svaki dan učinit će čudo za vaše zdravlje i tijelo. Svatko može izdvojiti dnevno 30 minuta – umjesto da gledate TV otiđite prošetati, umjesto da idete na posao autom prošećite se, umjesto da sjedite u kavani s drugaricom uz „coffee to go“ i šetnju možete provesti podjednako kvalitetno a uz to i korisno vrijeme. Tih pola sata šetnje postat će vam pravo zadovoljstvo vremenom kada se naviknete, a ima ogromne koristi za vaš organizam. Tijelo će biti zdravije, metabolizam se poboljšati, naslage se otopiti i uz sve to neće se stvarati nove masne naslage na tijelu.

Detoksikacija topi salo na trbuhu

Drugi korak, možda i važniji, je detoksikacija tijela. Svakodnevno ste okruženi štetnim tvarima, zagađenom zraku, otrovima koji se nalaze u piću, hrani i koje unosite redovito… Sve to itekako utječe na vaš organizam – kako na zdravlje tako i na liniju.

Kada se tome doda svakodnevni stres kojem je većina ljudi izložena (doma, na poslu…), jasno je da je organizmu potreban oporavak i redoviti kvalitetan detoks. Tako ćete ujedno i očistiti vaša crijeva, poboljšati probavu i cijeli proces mršavljenja će biti mnogo lakši. Detoks možete sprovoditi jedan do dva puta godišnje, po želji. Savjetuje se da jedan do tri tjedna (zavisno koliko puta godišnje sprovodite detoksikaciju) izbacite iz prehrane sve što zapravo šteti vašem organizmu, probavi i liniji (bijelo brašno i šećer, zaslađene napitke, kavu, alkohol, mliječne proizvode), a ubacite zdrave i korisne namirnice (orašasto voće, svježe voće i povrće, svježe cijeđene sokove, nezaslađeni zeleni čaj). Kada jednom osjetite koristi detoksikacije, bit ćete motivirani da ju redovito sprovodite.

Na plažu nikako bez ženske majice!