Kako se približava ljeto, tako se sve veći i veći broj ljudi odlučuje pripremiti svoje tijelo za plažu. Bez obzira želite li se samo malo dodatno utegnuti ili pak izgubiti par dodatnih kilograma koji su vam se prikrali tijekom zime, proljeće je savršeno vrijeme da se posvetite svom tijelu i krenete u akciju.

Jedan od dijelova tijela na koji se žali najveći broj ljudi upravo je trbuh, na kojemu se najčešće mogu primjetiti prve naznake naslaga sala, nezdrave prehrane i sjedilačkog života. Želite li ovo ljeto svima pokazati svoje trbušne mišiće, posvetite vrijeme vježbama za trbuh koje će vam u tome pomoći.

Ciljano vježbanje

Mnogi ljudi vjeruju da će vježbaju li ciljano određene dijelove tijela, upravo na njima postići najbolje rezultate. Ipak, odmah na početku važno je napomenuti kako je ciljano vježbanje mit, jer je cijelo tijelo jedan povezani organizam. Koristite li samo vježbe za trbuh, bez da određenu pozornost obratite i ostatku tijela, veoma ćete teško postići bitnije rezultate.

Stoga ciljane vježbe koristite samo za dodatno klesanje tijela, dok tijekom tjelovježbe pokušajte uključiti što je veći broj mišića za što bolje rezultate.

Realni ciljevi vježbi

Iako su masne naslage na trbuhu mnogima neprivlačne, važno je na umu imati da je određena količina sala na trbuhu ne samo normalna nego i zdrava, pogotovo ako se radi o ženskom tijelu. Stoga, koristite li vježbe za trbuh kako biste se riješili trbuščića, na umu imajte kako genetika i spol također igraju ulogu u tom procesu te je dostizanje savršeno ravnog trbuha na zdrav način možda ipak teže nego što očekujete.

Aktivirajte sve mišiće

Na kraju, kada krenete s vježbama za trbuh, nemojte vježbati samo jednu skupinu mišića jer tako nećete postići vidljive rezultate. Osim klasičnih trbušnjaka, koji su svakako dobar početak, pokušajte i s vježbama za trbuh koje ciljaju bočne i donje trbušne mišiće, poput bočnog podizanja i podizanja nogu.

Uz to, pripazite i na napor. Iako velik broj ponavljanja u jednoj dugoj seriji može dati osjećaj velikog učinka, znanstveno je dokazano da se kada je u pitanju trbuh bolji rezultati postižu vježbate li u nekoliko serija s manje ponavljanja i kraćim odmorom ili pak u kraćim intervalima.