OptiMind koristi visoko kvalitetne sastojke. Prema OptiMindu, analizirali su preko 50 godina istraživanja iz neuronauke, da bi dizajnirali zaista sigurnu i efikasnu Nootropsku formulu. Štaviše, OptiMind se proizvodi u GMP-sertifikovanoj laboratoriji po najvišim standardima kvaliteta.

OptiMind odiše kvalitetom, ali da bi shvatili koliko je sigurno uzimanje OptiMinda, pogledajmo sastojke.

Činjenice Optimind Suplementa

Evo liste sastojaka u Optimind-u:

  • Gaba
  • Kofein
  • Fosfatidilserin (PS)
  • Vitamin D-3
  • Alfa Lipoična kiselina
  • Hyperzine A
  • Bacopa monnieri (Sinapsa)
  • Tirosin
  • Taurin
  • Rhodiola Rosea
  • Vinpocetin
  • Vitamin B12

Za više detalja o Optimind sastojcima, molimo vas da pogledate ispod.

Gaba

GABA je neurotransmiter koji blokira impulse između nervnih ćelija u mozgu.

Niski nivoi GABA mogu biti povezani sa:

  • Anksioznošću ili poremećajima raspoloženja
  • Epilepsija
  • Hronični bol

Prema WebMD-u, istraživači sumnjaju da GABA može pojačati raspoloženje ili imati smirujući, opuštajući učinak na nervni sistem.

Kofein

Kofein je hemikalija koja se nalazi u kafi, čaju, koli, guarani, mateu i drugim proizvodima. Najčešće se koristi za poboljšanje mentalne budnosti.

Fosfatidilserin (PS)

PS može izoštriti memoriju, usporiti kognitivni pad i izazivati pozitivan stav. Pokazao se da pruža pomoć starijim osobama sa degeneracijom mozga, usporavajući progresiju gubitka pamćenja uz pomoć raspoloženja, anksioznosti, socijalizacije i mentalne jasnoće. Kao rezultat toga, PS je jedina nootropa sa FDA kvalifikovanim zahtevom za smanjenje rizika kognitivnog pada.

Vitamin D-3

Vitamin D (ergokalciferol-D2, holekalciferol-D3, alfakalcidol) je rastvorljiv u mastima vitamin koji pomaže vašem organizmu da apsorbuje kalcijum i fosfor. Imati pravu količinu vitamina D, kalcijuma i fosfora su važni za izgradnju i održavanje jačine kostiju.

Osim toga, nedostatak vitamina D-3 se često pokazuje kroz niske energetske nivoe i loše raspoloženje. Često sam uzimao vitamin D-3 sa drugim nootropima da bih održao svoj učinak na maksimalnom nivou.

Vježbe za trbuh. Odlučili ste poraditi na svojim trbušnim mišićima, vježbate svaki dan kako bi došli do cilja, a trbušnih mišića još nema? Čitajte više …