Kako imati lijepe i oblikovane grudi

Ženske grudi privlače poglede, a mnogim ženama daju i samopouzdanje. Da bi grudi lijepo izgledale, potrebno je raditi određene vježbe koje će ih učvrstiti. Hajde da vidimo koje su najbolje vježbe za grudi, koje redovnim upražnjavanjem daju rezultate.

  1. Najpopularnija i najpoznatija vježba za grudi su svakako sklekovi. Potrbuške lezite na pod, noge savijte u kolenima  i polako dižite tijelo rukama. Ponovite ovu vježbu što više puta, ali pazite da vam grudi ne dotiču pod. Za bolje rezultate kombinujte razne varijante sklekova.
  2. Uzmite tegove, lezite na krevet (noge neka vam budu na podu) i uradite 10 izbačaja jednom rukom, pa onda drugom.
  3. Stanite ispred zida, ruke ispružite i naslonite dlanove na zid, te se dlanovima se odgurujte od zida.
  4. Sjednite, stavite ruke ispred grudi i dlanove spojite kao u položaj za molitvu. Pritišćite dlan o dlan i polako otpuštajte.
  5. Spojite šake ispod brade i polako pritišćite, osjetiće
    te kako se aktiviraju grudni mišići.
  6. Vježba koja doprinosi brzim rezlutatima je propadanje. Ovu vježbu možete raditi kod kuće tako što ćete uzeti dve stolice, staviti jednu nasuprot druge da uzglavlja bude paralelna. Uhvatite se za uzglavlja, spuštajte se dok vam ruke ne dođu pod 90 stepeni, leđa vam moraju biti ravna. Potrebno je da uzmete neke čvršće stolice, jer kad uhvatite uzglavlja i počenete se spuštati najmanje što želite je da stolica padne ili pukne i da se ozbiljno povrijedite.

Vježbe za grudi najbolje je raditi sa laganim tegovima od 1kg do 1,5kg zavisno od vaše snage, a i najbolje rezultate ćete dobiti korištenje tegova. Ukoliko nemate tegove, možete improvizovati tako što ćete dvije flaše napuniti vodom ili kamenčićima. Nemojte se brinuti da ćete od tegova dobiti mišiće na rukama, ne ide to tako lako. Osim vježbanja, možete koristiti i određene kreme koje će proljepšati i podići kožu vaših grudi. Samo budite oprezni sa njima i nemojte očekivati neke naglo vidljive rezultate.